Nabídka licence
Během realizace her a aplikací se Centauri Production nespecializuje pouze na tvorbu
grafické a dějové stránky her, ale také na přípravu
pro daný produkt optimální technologie.
Všechny technologie jsou vytvořeny kompletně inhouse developery CP a krom využití ve vlastních produktech
a aplikacích nabízí CP také možnost jejich licencování. Ke každému projektu nabízíme individuální přístup
dle potřeb a požadavků zájemců o licenci.
Všechny technologie jsou určeny pro platformy PC win9x a winNT. CPAL3D engine je navíc k dispozici v jednodušší verzi pro nGage.
Přehled našich technologií:
CPAL3D
Nejaktuálnější engine pro tvorbu 3D her a aplikací. Použit mimo jiné v RPG
adventuře Gooka, akční arkádě Ferda mravenec
nebo simulátoru života Domácí násilí: Game Over.
Všechny tyto hry byly vybudovány jen za pomoci editoru a skriptovacího nástroje –
nejsou potřeba C++ programátor nebo nástroje (kompilery) na úpravu technologie pro daný projekt.
Další výhodou je nezávislost na konkrétní platformě. Podobně je plánována nGage verze, ta ovšem bude mít svá omezení.
Základní funkce enginu jsou extenzivní práce s kamerou, světla a materiály, level
of detail, emitory a partikly, volumetrické stíny, skeletální animace, faciální animační systém,
fyzikální engine, zvukový systém s využitím 3D zvuků a reverb efektů, komprese dat
(ogg, adpcm, zip, lzw, jpeg…), skriptovací jazyk, editor scén, import dat z 3DS max.
CPAL2
2D grafický engine použitý u spousty českých (nejen) adventurních her, jako
jsou Mrazík, Čtyřlístek CD-Romek,
Brány Skeldalu 2 a tak dále.
Engine funguje jako základ pro nadstavbu daného herního projektu a obsahuje
high level i low level práci se sprajty, paralaxní scrolling, alfa blending, zvukový systém,
kompresi dat, přehrávání videa…
Nad tím vším je napsaný adventure systém, na kterém lze za pomoci editoru udělat
velice rychle a efektivně point and click adventuru. Nebo tento systém odpojit a vytvořit třeba RPG nebo arkanoid.
CPALM
Systém postavený na základě CPAL2 enginu – využívá jeho zvukový a renderovací engine k rychlému a efektivnímu vytváření multimediálních aplikací při zachování co největšího důrazu na originální vizuální dojem vyvíjeného produktu.